Retningslinjer i klinikken

Informasjon vedrørende klinikkens rettningslinjer før og etter behandling

Avbestillingspolicy:
Dersom du ikke kan møte til avtalt time, må du avbestille timen per e-post innen 48 timer før behandling. 

Dersom avbestillingen kommer senere enn dette, har vi en egen prosedyre hvor vi vurderer gyldig/ikke gyldig fravær. Uteblitt time uten forvarsel belastes for 500,- pr. time booket. Du kan velge om du ønsker å gjøre opp for deg i klinikken eller få faktura.

Har du flere uteblitte timer og ønsker ny time, kan vi kreve forhåndsbetaling. Uteblitt time som gjentar seg og/eller ikke blir betalt, kan bli vurdert som at du ikke lenger får mulighet til å få behandling i klinikken.

Avbestilling under Covid:
Vår vanlige avbestillingspolicy er også gyldig under pandemien, men vi tar høyde for situasjonen, utifra smittetallene fra kommunen hver uke.

Det har oppstått tilfeller hvor uteblitt time skyldes Covid, symptomer og karantene. Dette er ikke en snarvei for å slippe å bli belastet, og dersom dette gjentar seg for samme person kan vi kreve dokumentasjon.

Ved oppmøte til behandling:
Før du møter opp til behandling anbefaler vi at du leser deg opp om behandlingen. Du finner tilstrekkelig med informasjon på nettsiden vår og våre kanaler. 

  • Oppmøte til negltime med neglelakk kan og vil bli belastet.
  • Oppmøte til vippetime med mascara og mye sminke, kan og vil bli belastet.

På grunn av situasjonen i verden har vi egne tiltak for Covid og smittevern:

  • møt opp til timen presist.
  • møt opp alene til timen.
  • unngå nærkontakt med andre kunder og hold avstand.
  • bruk munnbind.
  • bruk antibaq som er plassert rundt i klinikken.
  • ikke møt opp med symptomer og sykdom.
  • unngå mye mobilbruk under behandlingen din.

Reklamasjon:
Reklamasjoner og tilbakemeldinger er noe vi prioriterer. Dersom du har en reklamasjon ønsker vi deg inn i klinikken innen et par dager.

All reklamasjon skal skje innen rimelig tid. Tidsperspektivet varierer iforhold til den bestemte behandlingen. Dette får du informasjon om før du utfører behandling, på et konsultasjonsark som må underskrives. Du som forbruker er pliktet til å gi behandleren mulighet til å rette opp i eventuell feil selv, innenfor rimelig tid, før du går til en annen behandler.

  • Eksempel 1: du får behandling hos oss, men er misfornøyd med resultatet. Da må du som forbruker kontakte vår klinikk per e-post og gi oss mulighet til å rette opp i dette og gjøre deg fornøyd. Du har rett på reklamasjon.
  • Eksempel 2: du får behandling hos oss, men er misfornøyd med resultatet. Du går til en annen salong for å rette opp. Du kan ikke klage til oss etter du har vært hos en annen for å rette opp, uten å ha gitt oss sjansen for å rette opp. Du har da ingen rett på reklamasjon eller refusjon.
  • Eksempel 3: du får behandling hos oss, men angrer deg i ettertid. Anger gir ingen krav på verken reklamasjon eller refusjon.

Det er ikke mulighet å få penger tilbake etter behandling. Vi kan rette opp i eventuelle feil uten kostnad evt. tilby deg ny behandling. Det vil si: ingen mulighet for krav om penger tilbake.

Vi ønsker å motta reklamasjonen din per e-post med nødvendig informasjon og eventuelle bilder. E-post: vipsandefjord@hotmail.com. Du vil få svar så snart vi leser e-posten.

MERK: skjønnhetsbransjen er hele tiden i utvikling hvor man aldri bli ferdig utlært. Det kommer nye tekniker, nye metoder, nye forskninger og nye behandlinger. Vi kan ikke ta høyde for eldre reklamasjoner grunnet ny forskning og kunnskap.

Reklamasjon mot behandlinger hos Dr. Ardavan:

Dr. Ardavan driver sitt eget og er leid inn hos oss. Hans arbeid er hans ansvar, og dermed rettes alle reklamasjoner vedrørende hans behandlinger mot han. Vi er behjelpelig, men ikke ansvarlig for reklamasjonen.